Tuesday, October 26, 2010

iNi Lagu pEr??

fEs tiMe akU buKan bLog memBer aku..
tHen kUar La laGu ini..
poMpuAn yg nyanyi..
biAse nye aku xsuke pOm
lagu2 unplak ni..

tp bile layaN lame2
bEst gaK la..
funky dan sempOi aja lagu tUe..
thEn aku uLang lagi..
tHen lagi..
&
lagi...
=)

keesokaN aku bukak lagi blog die..
tuk dengar lagu ni..
aku xpaSti ini lagu per...
aku tanye kawan2..
dioRang poM xtau jugak..
aku try cari kat web 4Shared..
xjumpe..

daLam bebeRapa hari ni..
aku duk layan lagu tuH aja..
samPai kawaN2 aku pom daa hapal
lirik lagu tuH..
hahaha...

but..
aku xpuas hati wey..
malam ke5 aku taip jEr lirik
kat GoogLe sEarch..
carik puNye carik..

tHen

aku jumpe la lirik lagu kat bLog
ader soRang budaK niE..

timEr kasih banyak2 tAu..
baru aku taU..

lagu nie dinyanyikan oley mELda ahmad..
~ kIMIA~



ok..
lagu die camNie..

ku mula jatuh hati kpdmu
setelah kau kata cinta padaku
masing-masing dulu punya pasangan
akhirnya kita bersama
pertama kali kita bersua bertentang mata
terasa ada kimia di antara kita

kau kucup bibirku
kau bisikkan cintamu
kau kata baby i luve u
kau cairkan hatiku

bahagia ku rasa
di saat kita berdua bersama
memandang bulan terang
menyaksi bintang-bintang
kau seru akulah pelangi cintamu

No comments:

Post a Comment

hArgAi deTik berSAmA

Daisypath Anniversary tickers

Melayan Perasaan

Pengawal Kerajaan