Friday, November 12, 2010

Exam teknologi maklumat (edu3105)

Pada semester 4/2010, subjek Teknologi Pendidikan merUpakan salah satu subjek wajib aku..so, pada 2 November 2010 bersamaan dengan hari Selasa yg syahdu.dengAN langkah yg lOnglai,akU perLu bertempur di dewan peperiksAan..ilMu yg dimiliki tErasA tidak mencukupi sebagai bEkaLan eXam..sUnggUh aKu tAkut, wAlaU diBekAlkan sOKlan sPot, naMUN ITU TIdAK mEnjaNjikAn aPA2..masa 2 jam 30 minit masih tidak cukup untuk aku habiskan menyiapkan jwapan..walaupun soalan tu tidak sukar, namun sukar untuk aku siapkan dalam waktu yg ditetapkan.. aku sentiasa pelik, kenapa orang lain buleh kua awal, kenapa orang lain dapat siapkan lagi awal, kenapa aku xboleh siap walapun 2 jam 30 minit tu memang satu tempoh yg lame..??aku sentiasa pelik, kenapa aku sentiasa tidak dapat semak soklan objektif? Tuk bahagian esei plak, padahal aku memang ade idea tuk tulis jawapan tue..ape yg aku tulis sampai aku sentiasa xsempat masa.? aku memang xdop mase tuk termenung2 nie..tp stil xdop mase,maybe reason pertama aku ni mengarut, menggoreng isi panjang sangat tuk satu2 point tue..padahal 2 markah je pom kan..reason yg kedua tue, myb aku menulis ni lambat so , sbb tu lah xsempat mase..reason yg ketiga, lost idea tgh2 syok menggoreng..=P

soalan TP yg aku xsempat siapkan ialah..

1. soklan esei yg 3(b)..
aku rase 2 point ag ak xsempat sudaa..
2. struktur num 4..
aku tinggalkan tempat kosong2 dengan jawapan kosong..
ader la lam 6 markah free2 aku kosongkan..
i have no idea wey..


p/s.. aku xtau la result aku camne nanti.. xpernah kot exam edu aku dapat B.. keputusan masa hadapan aku dah dapat agak dah... compom down ...








No comments:

Post a Comment

hArgAi deTik berSAmA

Daisypath Anniversary tickers

Melayan Perasaan

Pengawal Kerajaan