Saturday, November 13, 2010

Suprise tuk si Aqu dr. si Kamoo

Hari ini.. bersamaan dengan 13 November 2010, kita berjumpa lagi.. mayb tuk kali terakhir untuk tahun 2010 ini coz luse aku dah nak chow dr terengganu dah.. kat umah dah xbley kuar 2 neh.. cam bese la, kena belakon jadik budak baik kat umah..hahahha.. mak aku slalu pesan, jangan kluar date kerap sangat, xelok anak dara kuar2 sokmo nie.. tapi si aku ni mak cakap si aku dengar la, tp ibarat masuk telinga kanan, kua tlinga kiri.. hadui... si aku ni memang degil sikit.. biase la anak num 3 memang slalu cenggini,,


Awal petang tu, lebey kurang dalam kul3.3o tuh sbuah kete hitam yg xdikenali port depan umah lot 7728 kg maras..umah sewa aku lah tu ..=)

ermm.. aku agak dah si kamoo tukar kete baru xbagitau si aqu.. layan jer budak ni.. memangla dalam sminggu lepas, dia ader tanye aku sal kete, then bagi 2 pilihan suh pilih kete mane. aku kompius jugak, asal tanye? nak tukar kete baru ke? die balas, xla sajer jer tanye. hari tuh janji xmau tukar dah kete, yelah bagi aku kete honda EF skang ni still ok ag.. banyak dah modified baru. sanggup plak die wat loan 10k semata2 nak modified kete tue.. sehabis cun dah, so pe yg xpuas ag? geram gak die tuh main2 jer ngan duit.. lau 10k tuh bg duit hantaran aku ok gak.. haahaha..

ermm drop the subject k.. lau cakap pun, bukan bley undur balik dah, kete baru dah dibeli dan kete lame tuh dah dijual. so, senyap2 sudaa..

sesudah lame menyepi dalam kenderaan baru itu, sapaan suara tentang kete tuh kedengaran.
.
" mi, ok x kete ni?"

senyap...

" kuat x bunyi enjin kete ni dr kete hitam B dulu??"

still senyap...

si aku have no idea laa..teruja+terkejut+ xpercaya+sronok... ntah lah .. no komen la ..

Lastly,,
soalan pertama yang kua dr mulut aku

" harge kereta ni brape??"

" Ermm.. 29k, "

" bayar cash ye?"

" yep, opkosh sayang.."

" banyak duit b skg?"

"B buat loan ag.."

"ermm,,xbagitau ye skg ni..?

" sume ni seprise untuk mi..."

" ermmm...




CAB2981 dalam kenangan...

***********

No comments:

Post a Comment

hArgAi deTik berSAmA

Daisypath Anniversary tickers

Melayan Perasaan

Pengawal Kerajaan