Friday, November 19, 2010

Perancangan Masa Hadapan

Oleh sebab aku ni dikatakan sudah mempunyai "steady boyfriend" mengikut kata orang la.. Jadi, ke mana aku pegi duk tanye bile nak nikah nye? Haduii,, haru jugak la beb, aku ni boley kire muda ag, baru jer cecah 21 tahun 1 bln 9hari.. Macamne erk nak jawab bile orang asyik duk tanye soalan cepu cemas lagu tue? alamat kalut jugak ar aku nak jawab camane..

Xpun, ade segerombolan kawan2 nie ader jugak suh push aku tunang dulu. aiyyaa, ingat senang ker maen suruh2 gitu. Mane aci weh, mentang2 aku dah ada yg steady kire aku yang terkorban. yelah dah diorang tuh xsabar nak tgk aku kawen. cewahhh,,, kire lebey kurang camtu la.

Masalahnye skang ni kan, aku still ade sowang kakak atas pada aku tuh. nak langkah bendul ke weh, ermm..lau nak citer tue akak aku tuh baru jer ader pakwe (katenye).. boy die stady ag... boy aku da keje.. n other reason is aku dah lame kapel almost 4 years. .uhuhuhhh...

ermmmm.. What the solution??

Smalam, bersamaan dengan 18 november 2010 jam 12.30 am.. aku dengan perasaan kurang malunye bertanye..

B, bile kite nak tunangnye??im series, not playing anymore... ceh, lebey kureng cenggitu la..

uhukss...kenape tibe2 ni Mi?? aku dah agak daaa...

errr... orang laen duk pakat tanye,, serabut jugak,,, kite daa lame kapel.. ermmm..

Mi nak bile??hehheek..

Mi series ni..xmain2 nie..

Ok3x.. tahun depan nak..??

Wah... terkedu sebentar aku..huhuu

Ok.. sile nyatakan hasrat B pd ur family k.. We will be settle it from now...

ermm..tuk kepastian yang sepasti-pastinye.. i ask one more again... yela mane tau, tadi tu jawapan time nak tido kew.. maklumla orang sane da otw nak tidow dah..kui3..

erm, B nak tunang ke xnak? lau xnak kie kawen trus?? waah, power puff girls x soalan aku??

haa, camtu pom bley jugak..ag senang keje..

yep, boley tapi syaratnye mi nak mintak 2 bentuk cincin berlian la lau cenggitu.. double cuz 1 tuk tunang n 1 ag tuk nikah..

huahaaa,,demand2...suke ati aku laa, hak aku wey.. so korang diam2 sudaa..shuttt..

err Mi??nape mesti cincin berlian ??cincin emas xboley ka??

alamak...sudahhhhh!!!

ermm, maksud mi tadi cincin memang emas, tp permata tuh berlian..paham??

ok3.. paham mem...hehee..dah jom tido.. continue bile2 pulak..

ermm... tido lah dulu, aku pening kpala disebabkan makan daging teroverload laa..

p/s.. aku masih ada 2 tahun dalam menghabiskan sisa2 hidup di ipg. jadi perancangan awal adalah perlu untuk melicinkan majlis.huahaha.. ayat skematik giler. Yep, i need to plan n start to think what i need to do on my futere event next..
wish Allah bless us.. Aminn..

No comments:

Post a Comment

hArgAi deTik berSAmA

Daisypath Anniversary tickers

Melayan Perasaan

Pengawal Kerajaan